بهترین کافه ایلام

22 مرداد 1402
اشتراک گذاری

بهترین کافه ایلام

اگه به دنبال بهترین کافه ایلام هستید، این مقاله بهترین راهنمای شماست. کافه ها را می توان از نقطه نظرات گوناگون مورد ارزیابی قرار داد اما ما در ایلام اینفو طبق روال همیشگی خود بهترین کافه ایلام را بر اساس نظرسنجی های مردمی و همچنین ارزیابی استانداردهای ایلام اینفو به شما معرفی می کنیم. این روزها کافه ها به یکی از مهم ترین مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت، استراحت یا حتی جلسات کاری تبدیل شده اند و با توجه به رشد روزافزون کافه های ایلام انتخاب بهترین کافه ایلام کار دشواری به نظر می رسد.

بهترین کافه ایلام

ما در ایلام اینفو برای این موضوع راه حل همیشگی خود را در پیش گرفتیم: ابتدا با نظرسنجی از مردم شهر ایلام، بهترین کافه های ایلام از نگاه مردم را جویا شدیم و سپس با ارزیابی استانداردهای مد نظر ایلام اینفو بهترین کافه ایلام را شناسایی کردیم و اکنون شما میتوانید بهترین کافه های ایلام را طبق نظرسنجی ها و ارزیابی های ایلام اینفو در این مقاله بشناسید.

بهترین کافه ایلام کجاست ؟

بهترین کافه ایلام بر اساس نظرسنجی ها و ارزیابی استانداردها توسط ایلام اینفو را می توان کافه های زیر دانست:

  • کافه ریواس
  • کافه آنیش

 

بهترین کافه ایلام کجاست ؟

کافه ریواس

کافه رستوران مدرن ریواس یکی از بهترین کافه های ایلام است که توانسته است به واسطه ارائه خدمات با کیفیت بالا در کنار محیط مدرن و بی نظیر خود جزو بهترین کافه های ایلام باشد. این کافه علاوه بر ارائه کیفیت بسیار عالی در غذاهای ایرانی و فرنگی با داشتن دکوراسیونی بسیار متفاوت و شیک، روف گاردن با سقف متحرک و قابل استفاده در کلیه ایام سال و سرویس دهی متفاوت و فوق العاده خود در میان مردم ایلام به محبوبیت و جایگاه ویژه ای دست یافته است.

 

کافه ریواس فعالیت خود را از بهمن ۱۴۰۱ با دکوراسیونی بسیار متفاوت و تجهیزاتی بسیار مدرن در بخش آشپزخانه، آغاز کرده است. فضای داخلی کافه ریواس شامل دو بخش است: سالن اصلی و روف گاردن. سالن اصلی با معماری بسیار زیبا، بزرگ و دلباز، همراه با پخش موسیقی زنده ( پیانو )، تهویه بسیار مطبوع در کنار گیاهان با طراوت و همچنین با مبلمان بسیار مناسب، توانسته است محیط بسیار لذتبخشی را برای مراجعین این رستوران ایجاد کند.

بخش دیگر این کافه یا همان فضای vip کافه ریواس روف گاردن آن است. سقف شیشه ای این روف گاردن متحرک است و باعث شده است در کلیه ایام سال قابل استفاده باشد. زیبایی دکوراسیون و استفاده از گل های طبیعی و با طراوت در این فضا باعث شده است علاقه مندان به عکاسی و عکس های سلفی این لوکیشن بسیار جذاب را برای عکاسی انتخاب کنند.

توجه ویژه کافه ریواس به بهداشت، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه، تنوع محصولات و قیمت گذاری مناسب و متناسب با کیفیت، دکوراسیون بی نظیر، روف گاردن جذاب، پخش موسیقی زنده و … از ویژگی های فوق العاده این مجموعه است که باعث شده در نظرسنجی ها مردم آنرا به عنوان بهترین کافه ایلام معرفی نمایند.

 

پروفایل کافه ریواس در سایت ایلام اینفو

ساعات کاری کافه رستوران مدرن ریواس : این مجموعه در کلیه ایام هفته از ساعت ۱۰ الی ۲۴ و جمعه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۴ ، آماده میزبانی از شما مهمانان عزیز می باشد.

پیج اینستاگرام کافه ریواس : rivas.restaurant

شماره تماس کافه ریواس : ۰۸۴۳۳۳۷۱۱۱۱

وب سایت کافه ریواس : rivasrestaurant.ir

آدرس کافه ریواس : ایلام، میدان کشوری، ابتدای بلوار آزادی، جنب علوم پزشکی

 

کافه آنیش

کافه آنیش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در ایلام آغاز کرده است. این مجموعه ابتدا فعالیت خود را با ارائه فست فود آغاز کرده است که با توجه به کیفیت و طعم بی نظیر محصولات خود توانست به سرعت در میان مردم ایلام به محبوبیت برسد و به عنوان بهترین فست فود ایلام شناخته شود.

پیتزا آنیش ایلام بهترین کافه ایلام

کافه آنیش در گذر زمان علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات خود با بروز کردن دکوراسیون و تجهیزات و همچنین با تنوع بخشیدن به منوی فست فود و کافه توانسته است جایگاه ویژه ای در میان مردم ایلام به دست بیاورد و در نظرسنجی ایلام اینفو جزو محبوب ترین فست فودهای ایلام و بهترین کافه های ایلام قرار گرفته است.

کافه آنیش ایلام 02

از ویژگی های خوب کافه آنیش میتوان به دکوراسیون بسیار زیبای آن اشاره کرد. فضای داخلی این کافه مدرن و دلباز است که با استفاده از دکور آهن و مبلمان مناسب خود در کنار گیاهان طبیعی و با طراوت توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب نماید. دلیل کیفیت و طعم بی نظیر محصولات این کافه را می توان علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه نحوه فرآوری آن ها دانست. در این کافه هیچ یک از مواد غذایی از پیش آماده نیستند و مراحل آماده سازی همزمان با سفارش مشتری آغاز خواهد شد.

پیج پیتزا آنیش ایلام

کیفیت و طعم محصولات، بهداشت مناسب، قیمت مناسب، دکوراسیون و فضای دلنشین کافه، برخورد محترمانه پرسنل و … را می توان از ویژگی های عالی این مجموعه دانست که باعث شده است مردم ایلام آنرا به عنوان بهترین کافه ایلام در نظرسنجی ها انتخاب نمایند.

پیتزا انیش ایلام 1 بهترین کافه ایلام

پروفایل کافه آنیش در سایت ایلام اینفو

آدرس کافه آنیش : بلوار مدرس، بالاتر از چهار راه حر، نرسیده به میدان میلاد

ساعات کاری کافه آنیش : کافه پیتزا آنیش همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از مراجعین خود می باشد .

پیج اینستاگرام کافه آنیش : Cafe.pizza.anish

شماره تماس کافه آنیش :  ۰۸۴۳۲۲۴۱۷۸۷

 

استانداردهای ایلام اینفو در ارزیابی بهترین کافه ایلام

ایلام اینفو پس از نظرسنجی از مردم ایلام در خصوص بهترین کافه ایلام، مجموعه های معرفی شده را مورد ارزیابی قرار می دهد. ما در ایلام اینفو معتقدیم مجموعه ها بایستی بالاترین سطح از کیفیت را به همراه رعایت کامل حقوق مصرف کنندگان ارائه دهند و برای مجموعه هایی که توسط ایلام اینفو معرفی می شوند ضمن بررسی این مهم، دوره های آموزشی نیز به صورت رایگان توسط ایلام اینفو برگزار می شود.

کافه در ایلام

استانداردهای بهترین کافه ایلام

استانداردهایی که از نظر ایلام اینفو باستی به بهترین شکل توسط بهترین کافه ایلام رعایت شوند به قرار زیر می باشند :

  • داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت
  • برخورد محترمانه با مشتریان و اکرام ایشان
  • رعایت کامل نکات بهداشتی و ایمنی در محیط
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه
  • استفاده از مدرن ترین و بهترین تجهیزات روز دنیا
  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت
  • ارائه قیمت مناسب و متناسب با کیفیت
  • فراهم بودن امکانات رفاهی در مجموعه
  • عدم استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت
  • عدم کم فروشی یا اهمال کاری در انجام خدمات
  • دسترسی آسان به کافه یا کافی شاپ
  • و …

کافه خوب در ایلام

اهمیت بهداشت در بهترین کافه ایلام

بهداشت را میتوان مهم ترین شاخصه یک کافه خوب دانست. ما در ایلام اینفو معتقدیم اولین و مهمترین ویژگی بهترین کافه در ایلام رعایت بی چون و چرای کلیه اصول بهداشتی در محیط کافه و آشپزخانه آن است. رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی در کافه ها که مستقیما روی سلامت مشتریان تاثیر دارد از وظایف مدیران و پرسنل کافه ها است که توسط ایلام اینفو بصورت جدی مورد ارزیابی قرار می گیرد. در صورت رویت هرگونه اهمال کاری یا مشکلی در این خصوص حتما مراتب را به اطلاع همکاران ما در ایلام اینفو برسانید.

بهداشت کافه ها در ایلام

اهمیت برخورد محترمانه و اکرام مشتریان در بهترین کافه ایلام

کلیه مشتریانی که به کافه های ایلام مراجعه می کنند شایسته ی دریافت بهترین خدمات در کمال ادب و احترام هستند. بهترین کافه های ایلام موظفند محیطی را فراهم نمایند که مشتریان بتوانند در کمال آرامش از خدمات ایشان استفاده کنند و لحظات دلنشین و مفرحی را تجربه کنند. برخورد محترمانه و اکرام مشتریان وظیفه کلیه پرسنل و دست اندر کاران یک کافه خوب در ایلام است و ایلام اینفو این موضوع را بصورت جدی تحت رصد داشته و از معرفی مجموعه هایی که حقوق مصرف کننده را به درستی رعایت نکنند خودداری می نماید.

بهترین کافه های ایلام 3

قیمت متناسب با کیفیت در بهترین کافه ایلام

در بهترین کافه ایلام قیمت بایستی متناسب با کیفیت ارائه شده باشد. در ارزیابی های ایلام اینفو این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طبق بررسی های به عمل آمده در بهترین کافه ایلام قیمت متناسب با خدمات مجموعه، مواد مصرفی، حجم محصولات، کیفیت ارائه شده و … مورد ارزیابی قرار گرفته است. شما می توانید بهترین خدمات را با بهترین قیمت در کافه های معروف ایلام دریافت نمایید.

بهترین کافه ایلام قیمت

لیست بهترین کافه های ایلام

لیست بهترین کافه های ایلام رو میتونید اینجا ببینید و می تونید نظرتون در خصوص کافه های ایلام که در این مقاله معرفی شده اند رو در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بزارید.

کافه های معروف ایلام 7

تفاوت کافه و کافی شاپ در ایلام

در خصوص تفاوت میان کافه و کافی شاپ نظرات و دیدگاه های مختلفی وجود دارد عده ای معتقدند کافه جایی است که در کنار سرو قهوه، غذا نیز سرو میشود و معتقدند کافی شاپ ها تنها سرو قهوه و نوشیدنی های دیگر را انجام می دهند. گروه دیگر معتقدند تفاوت میان کافه و کافی شاپ تنها به خاطر تفاوت میان زبان فرانسوی و انگلیسی است که در زبان فرانسوی واژه کافه و در زبان انگلیسی کافی شاپ به محلی گفته می شود که سرو قهوه را بصورت تخصصی انجام می دهد چه با ارائه غذا و چه بدون آن.

با وجود تفاوت های ذکر شده می توان کافه و کافی شاپ را در عمل یکسان دانست و آنها را نسبت به کافه تریا یا تیک اوی ها متفاوت خواند.

بهترین کافه در ایلام

کافه تریا یا تیک اوی چیست؟

کافه تریا یا تیک اوی به مجموعه هایی گفته می شود که سرو قهوه و نوشیدنی های دیگر را به صورت تخصصی بر عهده دارند اما جایی برای نشستن یا سرو در محل ندارند. به عبارت دیگر در تیک اوی شما می توانید قهوه را خریداری کرده و به صورت بیرون بر استفاده نمایید. کافه تریا و تیک اوی عموما قیمت های پایین تری را برای محصولات خود در نظر می گیرند و مشتریان این مجموعه ها عموما قهوه خور های حرفه ای هستند که روزانه چندین بار برای سرو قهوه به کافه تریا ها مراجعه می کنند.

بهترین کافه ایلام 8

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.