بهترین مرکز لیزر در ایلام

5 مرداد 1402
اشتراک گذاری

بهترین مرکز لیزر در ایلام

بهترین مرکز لیزر در ایلام کجاست؟ سوالی است که بسیاری از زیباجویان از ما داشته اند و ایلام اینفو با انجام نظرسنجی های مردمی و همچنین استانداردسنجی های خود سعی داشته است بهترین مرکز لیزر در ایلام را در این مقاله به شما زیباجویان عزیز معرفی نماید. مطمئنا همه ما علاقه داریم برای دریافت خدمات با کیفیت با قیمت مناسب به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه کنیم اما اگر تا این لحظه اطلاعات کاملی در این خصوص نداشته اید پیشنهاد می دهیم این مقاله را بصورت کامل مطالعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر در ایلام کجاست

معرفی بهترین مرکز لیزر در ایلام

با توجه به نظرسنجی های انجام شده و همچنین ارزیابی ها مراکز دارای استانداردهای ایلام اینفو را می توان مراکز زیر دانست. این مراکز را می توان به عنوان بهترین مرکز لیزر در ایلام شناخت که برای آشنایی هرچه بهتر با آنها می توانید روی اسم مراکز کلیک کرده و پروفایل آنها را در ایلام اینفو مطالعه نمایید. شما نیز می توانید با شرکت در نظرسنجی های ایلام اینفو بهترین مرکز لیزر در ایلام از نظر خود را به ما معرفی کنید تا برای ارزیابی استانداردها در دستور کار همکاران ما قرار بگیرد.


مرکز لیزر دکتر زهرا صالحی

دکتر زهرا صالحی یکی از محبوب ترین و متخصص ترین پزشکان پرآوازه ایلام است که مدیریت کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی را به عهده دارد. در این کلینیک بخش لیزر یکی از لاین های پرطرفدار محسوب می شود که با توجه به استفاده از بروزترین و مدرن ترین دستگاه های لیزر دنیا مشغول ارائه خدمات به زیباجویان گرامی میباشد. دلیل انتخاب این مجموعه به عنوان بهترین مرکز لیزر در ایلام را می توان علاوه بر استفاده از بروزترین تجهیزات، رعایت بهداشت عالی، اکرام مراجعین و قیمت مناسب خدمات دانست.

دکتر زهرا صالحی ایلام دکتر پوست و زیبایی

همانطور که گفته شد از ویژگی های شاخص این کلینیک لیزر می توان به استفاده از بروزترین تجهیزات، رعایت کامل بهداشت در محیط، استفاده از وسایل یکبار مصرف برای هر مراجع، برخورد محترمانه و اکرام مراجعین، مشاوره تخصصی و رایگان پیش از دریافت خدمات توسط پزشک، نظارت مستقیم پزشک بر پروسه درمان، تخصص و دانش لازم اپراتور در استفاده از دستگاه لیزر، ارائه بالاترین سطح از کیفیت در کنار قیمت مناسب و متناسب با کیفیت دانست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پروفایل کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی در ایلام اینفو را مشاهده نمایید.

آدرس کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی : ایلام، چهار راه سیدالشهدا، ساختمان پزشکان یزدان، طبقه ۱۰

 


مرکز لیزر دکتر روح الله نجفیان

دکتر روح الله نجفیان را میتوان یکی از معتبرترین و پرآوازه ترین پزشکان زیبایی ایلام دانست که با تکیه بر دانش روز صنعت زیبایی و استفاده از تجهیزات بسیار مدرن در کلینیک حرفه ای خود توانسته است میزبان بسیاری از زیباجویان در لاین های مختلف باشد. در کلینیک زیبایی دکتر روح الله نجفیان لاین لیزر با وجود حرفه ای ترین دستگاه های روز دنیا و بهره گیری از مهارت بهترین اپراتورهای لیزر در استان توانسته است رضایت زیباجویانی که به این مرکز مراجعه می کنند را به بهترین شکل ممکن بدست بیاورد.

دکتر روح الله نجفیان متخصص پوست مو زیبایی

در این مرکز جهت لیزر موهای زائد از دستگاه پر قدرت لیزر موتوس AX استفاده می شود. این دستگاه یکی از پر قدرت ترین دستگاه های لیزر روز دنیاست که توانسته است به عنوان اولین دستگاه با قابلیت حذف موهای زائد، کُرکی و موهای روشن جایگاه ویژه ای در بازار جهانی بدست بیاورد. بهداشت فوق العاده مناسب این مرکز لیزر، حضور اپراتورهای حرفه ای و استفاده از دستگاه قدرتمند موتوس AX را میتوان دلیل محبوبیت این مرکز لیزر در ایلام دانست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پروفایل کلینیک زیبایی دکتر روح الله نجفیان در ایلام اینفو را مشاهده نمایید.

آدرس کلینیک و مطب دکتر روح الله نجفیان : ایلام، خیابان ۲۴متری ولیعصر، جنب بانک توسعه و تعاون، ساختمان گلبرگ طبقه ۷


کلینیک زیبایی دکتر جاوید سعیدی

در میان محبوب ترین و بروزترین کلینیک های زیبایی ایلام میتوان با اطمینان کلینیک زیبایی دکتر جاوید سعیدی را جزو محبوب ترین و بهترین کلینیک های زیبایی ایلام دانست. این کلینیک زیبایی به واسطه تبحر و تخصص دکتر جاوید سعیدی در کانتورینگ چهره، تزریق فیلر و بوتاکس از یک طرف و استفاده از تجهیزات مدرن و قدرتمند در حوزه جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد و درمان ضایعات عروقی به کمک لیزر از طرف دیگر توانسته است نظر مراجعین خود را به بهترین شکل جلب نماید.

دکتر جاوید سعیدی ایلام . خالق متد تزریق ژل لب کیس مدل 1

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پروفایل کلینیک زیبایی دکتر جاوید سعیدی در ایلام اینفو مراجعه نمایید. 

آدرس کلینیک و مطب دکتر جاوید سعیدی: ایلام، ۲۴ متری ولیعصر، ساختمان پزشکان آرتمیس، طبقه پنجم


نحوه انتخاب و معرفی بهترین دکتر لیزر در ایلام

ایلام اینفو همیشه برای معرفی بهترین ها ابتدا به نظرات مردم مراجعه می کند. ما با برگزاری نظرسنجی های مختلف در اینستاگرام ایلام اینفو و همچنین سایت ایلام اینفو ابتدا مجموعه های محبوب را شناسایی می کنیم. در قدم بعدی مجموعه های معرفی شده را بر اساس استانداردهایی که در این مقاله به آنها اشاره خواهد شد، مورد ارزیابی قرار می دهیم. در صورتی که مجموعه همزمان دو فاکتور محبوبیت مردمی و استانداردهای ایلام اینفو را داشته به عنوان بهترین مرکز لیزر در ایلام انتخاب و معرفی خواهد شد.

معرفی بهترین مرکز لیزر در ایلام

استانداردهای ایلام اینفو در ارزیابی بهترین مرکز لیزر در ایلام

ما در ایلام اینفو معتقدیم مردم شریف ایلام و گردشگران این شهر زیبای شایسته دریافت بالاترین کیفیت خدمات در کمال احترام و ادب هستند. مجموعه ها موظفند شان و شخصیت افراد را حفظ نمایند و با قیمت مناسب بهترین خدمات را به ایشان ارائه دهند. در واقع ایلام اینفو به دنبال فرهنگ سازی و استانداردسازی خدمات ارائه شده به مراجعینی است که ایلام را برای دریافت خدمات خود انتخاب می کنند.

در این راستا شما نیز می توانید با شرکت در نظرسنجی های ایلام اینفو ما را در یافتن و معرفی بهترین مرکز لیزر در ایلام راهنمایی کنید و ملاک های ارزیابی و استانداردسنجی ایلام اینفو در این زمینه را ارتقا ببخشید. استانداردهای ایلام اینفو در ارزیابی بهترین مرکز لیزر در ایلام :

  • داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت
  • استفاده از مدرن ترین و بهترین تجهیزات روز دنیا
  • رعایت کامل نکات بهداشتی و ایمنی در محیط
  • ارائه خدمات با  بالاترین کیفیت و ممتاز
  • مسئولیت پذیری و پشتیبانی زیباجویان
  • ارائه مشاوره پیش از دریافت خدمات
  • آموزش مراقبت های لازم پس از دریافت خدمات
  • ارائه قیمت مناسب و متناسب با کیفیت
  • برخورد محترمانه با زیباجویان و اکرام ایشان
  • فراهم بودن امکانات رفاهی ویژه زیباجویان در مرکز لیزر
  • عدم استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت
  • عدم کم فروشی یا اهمال کاری در انجام خدمات
  • دسترسی آسان به کلینیک لیزر
  • و …

استانداردهای بهترین مرکز لیزر در ایلام

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین راه های خلاصی از دست موهای زائدی است که در نواحی مختلف بدن رشد می کنند. روش های گوناگونی برای رفع موهای زائد وجود دارد که مرسوم ترین آنها استفاده از ژیلت و شیو موها، استفاده از وکس و اپیلاسیون، استفاده از موبرهای گیاهی و شیمیایی و … است که هیچ کدام نمی تواند تاثیر قابل توجهی مانند استفاده از لیزر را داشته باشند.

در لیزر موهای زائد، اشعه ها و نوری که توسط دستگاه لیزر ساطع می شود می تواند با برخورد به فولیکول مو با ایجاد گرما موجب تخریب و نابود شدن آن شود. فولیکول مو مانند کیسه ای است که منبع تغذیه مو در آن است و تا زمانی که از بین نرود رشد مو همچنان ادامه خواهد داشت. به همین خاطر طی جلسات متعدد با هدف قرار دادن فولیکول مو می توان آنرا برای مدت زیادی غیر فعال کرد.

بهترین دکتر لیزر در ایلام

چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد اشعه ی لیزر می تواند هر چیزی که سیاه رنگ باشد را هدف قرار دهد و با گرما و حرارت آنرا از بین ببرد. از آنجایی که موها دوره رشد و استراحت متفاوتی دارند، لیزر می تواند موهایی که در دوره رشد هستند را از بین ببرد. با از بین بردن مو فولیکول آسیب می بیند و طی چندین بار انجام لیزر در مقاطع زمانی که توسط دکتر لیزر مو تعیین می شود موهایی که در حال استراحت هستند وقتی وارد مرحله رشد می شوند نیز از بین خواهند رفت.

پس برای از بین رفتن کلیه موهای زائد لازم است چندین بار این عمل تکرار شود ( 6 تا 8 جلسه ) و برای حفظ تاثیر آن لازم است سالی یک یا دو بار مجددا لیزر را تکرار کنید. شما می توانید برای دریافت نتایج بهتر طبق برنامه زمانی که توسط بهترین دکتر لیزر در ایلام برای شما تعیین میشود عمل کنید و برای مدت بسیار طولانی از شر موهای زائد خلاص شوید.

بهترین مرکز لیزر ایلام

انجام لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

انجام لیزر در بهترین مرکز لیزر در ایلام برای افرادی که پوستی روشن و موهایی تیره دارند بهترین نتیجه را در بر دارد. همانطور که گفته شد نور لیزر می تواند موهای تیره را هدف قرار دهد و روشن بودن پوست باعث می شود دستگاه در بهترین حالت خود عمل نماید. نور لیزر روی موهای بور و قرمز تاثیر کمتری دارد و در صورتی که پوست فرد تیره باشد کنتراست لازم برای دستگاه ایجاد نشده و کیفیت لیزر نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.

بهتر است پیش از انجام لیزر از بهترین دکتر لیزر در ایلام مشاوره کامل دریافت کنید و متناسب با پوست و موی خود راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت نمایید.

لیزر در ایلام

انجام لیزر به چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

لیزر مو جزو خدمات درمانی محسوب می شود و مطمئنا برای انجام آن تشخیص دکتر لیزر خواهد بود. انجام لیزر برای گروه هایی از مراجعین که بیان خواهد شد ممنوع است. لذا حتما پیش از انجام لیزر با بهترین دکتر لیزر در ایلام مشورت کرده و در صورت تایید ایشان این کار را در بهترین مرکز لیزر در ایلام انجام دهید.

لیزر برای این افراد پیشنهاد نمی شود :

  • افراد دچار بیماری های پوستی
  • افراد دارای اختلالات هورمونی
  • افراد دارای سابقه گوشت اضافه در محل لیزر
  • افراد دارای بیماری های خاص
  • افرادی که در حال مصرف داروهای خاص هستند
  • افراد دارای سابقه تبخال مکرر در محل لیزر
  • افراد دارای سابقه عفونت و جوش های چرکی در محل لیزر
  • خانم های باردار یا شیرده
  • افراد دارای سابقه بیماری هایی مانند لوپوس
  • افرادی که در حال مصرف داروهای حاوی طلا باشند
  • افرادی که در حال مصرف داروها و ترکیبات دارای ایزوترتینویین هستند
  • افراد دارای تتو، خال، لک و کک در محل لیزر
  • کودکان زیر 12 سال
  • افرادی که آفتاب گرفته اند، سولار و برنزه کرده باشند
  • و…

در خانم های زیر 50 سال سن انجام خدمات لیزر در نواحی شکم، دور سینه، کشاله ران و همچنین صورت می بایست پس از تایید دکتر لیزر انجام گیرد. چرا که شاید با توجه به نظر دکتر لیزر لازم باشد پیش از انجام لیزر آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمدان انجام شود. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم برای دریافت مشاوره مناسب به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه نمایید.

کلینیک لیزر در ایلام

اقدامات لازم قبل از لیزر در ایلام

برای دریافت نتیجه ای مطلوب پیشنهاد می شود حتما به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه نمایید و پیش از انجام لیزر در ایلام کلیه نکات زیر را رعایت نمایید:

  • با استفاده از تیغ و ژیلت ناحیه مد نظر را شیو نمایید
  • پیش از انجام لیزر از آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید
  • مطمئن باشید در دوران قائدگی و عادت ماهیانه نیستید
  • مصرف تركيبات ايزو ترتينوئين باید شش ماه پیش از لیزر قطع شده باشد
  • از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل نمایید
  • پوست خود را از هر گونه لوسیون و کرم های دیگر پاکسازی کنید
  • در صورت حساس بودن به درد از بی حسی های موضعی استفاده کنید
  • حتما از ژلی که توسط مرکز لیزر داده میشود در محل انجام لیزر استفاده کنید
  • از عینک محافظ چشم که توسط مرکز لیزر داده می شود حتما استفاده کنید
  • در صورت داشتن درد در نواحی که لیزر انجام می شود حتما به دکتر لیزر اطلاع دهید که تنظیمات دستگاه لیزر را اصلاح کنند
  • از لیزر اطراف چشم ها خودداری نمایید
  • و…

شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز لیزر در ایلام سایر اقدامات لازم را طی مشاوره با بهترین دکتر لیزر در ایلام دریافت نمایید.

لیزر مو ایلام

مراقبت های لازم بعد از لیزر در ایلام

برای دریافت بهترین نتیجه از انجام لیزر در ایلام لازم است نکات زیر را رعایت نمایید:

  • تا 24 ساعت از انجام آرایش در محل لیزر شده خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت از برخورد مواد شوینده با محل لیزر شده خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت از فعالیت بدنی شدید پرهیز کنید.
  • تا 24 ساعت از استحمام خودداری کنید ( در صورت استفاده نکردن از مواد شوینده مساله ای پیش نمی آید اما بهتر است انجام نشود ).
  • تا 10 روز از تماس مستقیم نور خورشید با محل لیزر شده پرهیز کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • تا 3 روز از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید.
  • تا 3 روز برای نواحی بدن که لیزر شده اند از ترکیب کرم زینک و بتامتازون به نسبت یک به سه / هر 8 ساعت استفاده کنید.
  • تا 3 روز برای نواحی صورت که لیزر شده اند از ترکیب کرم زینک و مومتازون به نسبت یک به سه / هر 8 ساعت استفاده کنید.
  • در طی جلسات انجام لیزر از برنزه کردن بدن خودداری نمایید و در صورت حمام آفتاب گرفتن یا سولار حتما موضوع را به دکتر لیزر خود اطلاع دهید.
  • در طی جلسات موهایی که رشد می کنند را تنها با استفاده از تیغ و ژیلت شیو کنید و از اپیلاسیون، بند و موچین به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که جلسات بعدی لیزر را بی نتیجه و بی حاصل خواهد کرد.
  • عرف جلسات لیزر یک ماه یکبار است اما در این خصوص حتما با دکتر لیزر مشورت کنید و طبق برنامه زمانی به مرکز لیزر مراجعه کنید.

شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز لیزر در ایلام سایر مراقبت های لازم را در مشاوره از بهترین دکتر لیزر در ایلام دریافت نمایید.

لیزر ایلام

سوالات متداول بهترین مرکز لیزر در ایلام

ممکن است پس از مطالعه مقاله بهترین مرکز لیزر در ایلام سوالاتی برای شما بوجود آمده باشد که در متن مقاله پاسخ آن را نیافته باشید. به همین دلیل ما در این بخش سوالات متداولی که برای زیباجویان مطرح می شود را پاسخ داده ایم. همچنین شما می توانید در صورت داشتن سوال، در بخش نظرات سوال خود را مطرح نمایید تا در اولین فرصت پاسخ داده شود.

لیزر بدن ایلام

برای لیزر چی بپوشیم ؟

بعد از لیزر باید لباس های گشاد بپوشید، از پوشیدن لباس های تنگ یا کشی حتما پرهیز کنید. ممکن است دکتر پس از لیزر روی پوست شما کرم مخصوص بمالد و اگر لباس شما تنگ یا چسبان باشد مانع از جذب کرم به پوست خواهد شد. همچنین لباس های تنگ و چسبان باعث تحریک سطح پوست خواهند شد.

آیا بعد از لیزر زینک بزنیم ؟

این موضوع بستگی به نوع دستگاهی که لیزر توسط آن انجام می شود و نظر دکتر لیزر دارد و اگر لازم باشد بهترین دکتر لیزر در ایلام به شما خواهند گفت.

بهترین دکتر لیزر در ایلام عکس شماره 01414

تا چه زمانی بعد از لیزر دوش نگیریم ؟

سعی کنید تا 72 ساعت بعد از لیزر دوش نگیرید، چراکه منافذ پوست باز بوده و احتمال بروز عفونت های پوستی وجود دارد، سعی کنید تنها با آب سرد بدنتان را بشویید. به هیچ عنوان از شامپو بدن، صابون، بادی اسپلش ، مام و لوسیون در این مدت استفاده نکنید. در صورتی که پوستتان خشک است از روغن بچه بدون بو و بدون رنگ استفاده کنید.

پس از سه روز می توانید از حمام استفاده کنید اما سعی کنید از کشیدن لیف یا کیسه زبر به بدن خودداری کنید. پوستتان را مالش ندهید و از خواراندن پوست خود پرهیز کنید.

بهترین دکتر لیزر در ایلام + مراقبت های بعد از لیزر در ایلام

بعد از لیزر آیا استخر می توانم بروم؟

تا سه روز اول لیزر به استخر و سونا نروید و تا یک هفته از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

مقاله بهترین دکتر لیزر در ایلام + استخر بعد لیزر ممنوع

مدت زمان مناسب برای شیو کردن پیش از لیزر چقدر است ؟

حداقل 6 تا 8 ساعت قبل از لیزر شیو کنید. برای شیو کردن از کرم های موبر یا ژیلت می توانید استفاده کنید. استفاده از هر گونه دستگاه اپیلیدی، وکس، اپیلاسیون و نخ باعث از بین رفتن اثر لیزر خواهد شد. حتما پیش از مراجعه به بهترین دکتر لیزر در ایلام نکات گفته شده را رعایت نمایید تا نتیجه بهتری از لیزر در ایلام بگیرید.

بهترین دکتر لیزر در ایلام + زمان مناسب شیو قبل از لیزر

چرا باید به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه کنیم؟

همانطور که گفته شد به دلیل اینکه افراد دارای تایپ های پوستی متفاوت هستند، رنگ موها و ضخامت آن ها در افراد متفاوت است از یک طرف و از طرف دیگر ممکن است شرایط بدنی افراد به واسطه مصرف داروها و یا وجود اختلالات گوناگون متفاوت باشد، لازم است ابتدا توسط بهترین دکتر لیزر در ایلام مورد ارزیابی قرار بگیرند. بهترین دکتر لیزر در ایلام در این مرحله کلیه نکات مهم و موثر را بررسی کرده و در صورتی که فرد امکان دریافت خدمات را داشته باشد مشاوره لازم به ایشان را خواهد داد.

در صورتی که می خواهید بدون هیچ عارضه ای از دریافت خدمات لیزر بیشترین نتیجه و تاثیر را بگیرید بهتر است پیش از مراجعه به مراکز لیزر توسط بهترین دکتر لیزر در ایلام چکاپ لازم را انجام دهید و با خیالی آسوده جلسات لیزر موهای زائد خود را آغاز نمایید.

قیمت لیزر کل بدن در ایلام

قیمت لیزر کل بدن در ایلام چقدر است؟

قیمت لیزر کل بدن در ایلام وابسته به نوع دستگاه، مواد مصرفی، خدمات جانبی بهترین مرکز لیزر در ایلام و … دارد. ما در توضیحات مرتبط با بهترین مرکز لیزر در ایلام قیمت لیزر را قرار داده ایم، در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید با مراکز معرفی شده تماس حاصل فرمایید.

قیمت لیزر کل بدن در ایلام متناسب با نواحی لیزر در بهترین مرکز لیزر در ایلام محاسبه میشود. برای مثال با توجه به دستگاه لیزر، توتال بادی از 750 هزار تومان تا 1100 قیمت گذاری شده است.

بهترین مرکز لیزر ایلام + قیمت و آدرس

آیا انجام لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در ایلام تضمینی است؟

درمان لیزر طبق مطالعات و بررسی های انجام شده موثرترین روش کاهش موهای زائد است اما در هیچ یک از مراکز لیزر نمی توان تضمینی برای عدم رویش مجدد مو یا برطرف شدن کامل موهای زائد ارائه داد. لذا شما با مراجعه به بهترین مرکز لیزر در ایلام تنها می توانید مطمئن باشید بهترین و بالاترین سطح از کیفیت خدمات را دریافت می کنید و از عوارض احتمالی پیشگیری خواهید کرد.

قیمت لیزر کل بدن در ایلام عکس 2

آیا انجام لیزرعوارضی دارد؟

در قدم اول باید بدانیم که اصولا لیزر موهای زائد هیچ خطر و عارضه بلند مدتی نداشته و در صورتی که توسط بهترین دکتر لیزر در ایلام انجام شود عوارض احتمالی تا حد زیادی پیشگیری خواهد شد. تنها در افرادی که حساسیت داشته باشند ممکن است باعث ایجاد خارش های پوستی، سوزش، زخم و قرمزی پوست شود که پیش از آن تست لیزر توسط بهترین دکتر لیزر در ایلام انجام شده و مانع از بروز این گونه موارد خواهد شد. لذا حتما با مراجعه به بهترین مرکز لیزر در ایلام پیش از دریافت خدمات مشاوره لازم را دریافت کنید.

قیمت لیزر موهای زائد در ایلام

آیا لیزر موهای زائد تتو را پاک می کند؟

خیر، طول موج لیزر و تنظیمات دستگاه به گونه ای است که باعث پاک شدن تتوی بدن نخواهد شد. برای پاک شدن تتو بایستی از دکتر لیزر درخواست کنید روش درمانی دیگری را برای شما پیش بگیرد.

لیزر تاتو ایلام

آیا موهای زیرپوستی در لیزر از بین خواهند رفت؟

یکی از مزیت های استفاده از لیزر این است که با از بین بردن فولیکول مو و قطع دوره رویش مو باعث میشود مشکل موهای زیر پوستی به طور چشم گیری کاهش یابد.

بهترین دکتر لیزر در ایلام و لیزر موهای زیرپوستی در ایلام

تفاوت بهترین مرکز لیزر در ایلام با سایر مراکز چیست؟

همانطور که گفته شد استفاده از لیزر در کاهش موهای زائد بسیار موثر است اما برای پیشگیری از عوارض احتمالی بایستی دستگاه لیزر دارای استاندرادهای لازم باشد و اپراتور لیزر از دانش لازم برای تنظیم دستگاه برخوردار باشد. تنها در این صورت می توان مطمئن بود که انجام لیزر بدون درد و بدون عارضه خواهد بود و همچنین مشاوره پیش از لیزر که توسط بهترین دکتر لیزر ایلام به شما ارائه می شود تاثیر قابل توجهی در درمان و پیشگیری از عوارض احتمالی خواهد داشت.

تفاوت بهترین مرکز لیزر در ایلام با بقیه مراکز لیزر ایلام

چرا قیمت لیزر کل بدن در ایلام متفاوت است؟

همانطور که گفته شد در صورتی که دستگاه لیزر به روز و استاندارد نباشد و همچنین اپراتور تسلط کافی بر دستگاه را نداشته باشد ممکن است عوارضی برای زیباجویان به همراه داشته باشد. مسلما مراکز غیر معتبر و غیر استاندارد برای جذب مخاطبین و استفاده از دستگاه های قدیمی یا غیر استاندارد سعی می کنند با دادن قیمت های پایین تر مراجعین را به سمت خود بکشانند. قیمت لیزر کل بدن در ایلام در بهترین کلینیک لیزر ایلام را می توانید در بخش های بالاتر بیابید.

تفاوت قیمت لیزر کل بدن در ایلام

آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری ممنوع است؟

در دوران بارداری و شیردهی لیزر موهای زائد توصیه نمی شود اما در صورتی که دکتر لیزر تشخصی دهد این موضوع برای سلامت شما مشکلی ایجاد نمی کند می توانید انجام دهید.

چرا بهداشت محیط، بهترین مرکز لیزر در ایلام از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در صورتی که بهداشت تجهیزات و محیط در مراکز لیزر به درستی رعایت نشود ممکن است مشکلاتی برای زیباجویان به همراه داشته باشد. از این دست مشکلات می توان به مشکلات پوستی و زگیل های تناسلی اشاره کرد. لذا پیشنهاد ما این است حتما برای دریافت خدمات خود به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه نمایید و از بهداشت تجهیزات و محیط مطمئن باشید.

بهداشت بهترین مرکز لیزر در ایلام

 آیا لیزر موهای زائد به غدد لنفاوی و غدد عرقی آسیب می رساند؟

خیر، عمق نفوذ لیزر در حد چند میلیمتر است و تنها می تواند فولیکول مو را هدف قرار دهد و این در حالی است که غدد ذکر شده در عمق بیشتری نسبت به پوست قرار دارند. لذا نه تنها عمق نفوذ لیزر به اندازه ای نیست که به این غدد آسیبی وارد کند بلکه طول موجی که دستگاه های استاندارد تولید می کنند باعث آسیب به غدد لنفاوی و عرقی نخواهد شد. برای دریافت خدمات لیزر با استفاده از دستگاه های استاندارد حتما به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه نمایید.

بهترین دکتر لیزر در ایلام چه کسی است ؟

آیا لیزر موهای زائد کاملا بی خطر است؟

خیر، در صورتی که انجام لیزر توسط دستگاه های ارزان قیمت و فاقد تاییدیه FDA و توسط اپراتور بی تجربه و بدون نظارت پزشک انجام شود ممکن است خطراطی را به همراه داشته باشد. با مراجعه به بهترین مرکز لیزر در ایلام می توانید از بی خطر بودن خدمات دریافتی اطمینان کامل داشته باشید.

بهترین کلینیک لیزر در ایلام کجاست

آیا لیزر سبب رشد بیشتر موها می شود؟

خیر، در این صورت بسیاری از افراد که دچار کچلی یا ریزش مو هستند از این روش برای درمان استفاده می کردند! در واقع لیزر فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موهای زائد را از بین می برد اما رویش مو در افراد در دوره های زمانی متفاوت تغییراتی دارد. مثلا عده ای از افراد در دوره ای ریزش مو دارند و عده ای دیگر رشد موی جدید را تجربه می کنند. با این حال لیزر موهای زائد می تواند در از بین بردن موهایی که در دوره رویش هستند بسیار موثر باشد.

قیمت بهترین کلینیک لیزر ایلام

آیا لیزر روی همه رنگ مویی تاثیر دارد؟

خیر، موهای تیره به بهترین شکل توسط لیزر حذف می شوند، موهای قرمز شرایط سخت تری دارند و بایستی توسط دستگاه های بروز تر هدف قرار بگیرند. اما موهای خاکستری و سفید توسط لیزر از بین نخواهند رفت. برای دریافت خدمات با بروزترین دستگاه های لیزر می توانید به بهترین مرکز لیزر در ایلام مراجعه نمایید.

بهترین دکتر لیزر در ایلام چه کسی است

 

ایلام اینفو را در اینستاگرام دنبال کنید: اینستاگرام ایلام اینفو

عنوان مقاله : بهترین مرکز لیزر در ایلام

نوشته شده توسط واحد تحریریه ایلام اینفو

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.