بهترین روانشناس ایلام

18 مهر 1402
اشتراک گذاری

بهترین روانشناس ایلام

بهترین روانشناس ایلام چه کسی است؟ این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از مردم ایلام بوجود بیاید و زمانی که نیاز به مراجعه به مشاور داشته باشند از خود یا دیگران بپرسند. نکته قابل توجه در این مساله این است که بهترین روانشناس ایلام در چه حیطه ای؟ با توجه به شاخه های مختلفی که در علم روانشناسی وجود دارد مشاورین در حوزه های مختلف تخصص می یابند و شما بایستی متناسب با نیاز خود به متخصص مرتبط مراجعه نمایید.

بهترین روانشناس ایلام 1

برای مثال بجای جست و جوی بهترین روانشناس ایلام بهتر است متناسب با نیاز خود به دنبال بهترین روانشناس نوجوان در ایلام، بهترین روانشناس کودک در ایلام و یا بهترین روانشناس خانواده در ایلام باشید. از طرف دیگر از آنجا که بسیاری از خانم ها ممکن است در گفت و گو با روانشناس مرد معذب باشند می توانند بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام را جست و جو کنند. ما در این مقاله بهترین روانشناس ایلام را در حوزه های مختلف به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام 29

ایلام اینفو با نظرسنجی از مردم شهر ایلام توانسته است محبوب ترین و بهترین روانشناس ایلام را شناسایی نماید و با استانداردسنجی های خاص خود بهترین روانشناس ایلام را به شما عزیزان معرفی نماید. این مقاله بهترین راهنمای شما در انتخاب بهترین روانشناس ایلام است و می توانید کلیه اطلاعات لازم در این خصوص را بدست بیاورید.

بهترین روانشناس ایلام 3

معرفی بهترین روانشناس ایلام

بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از یک طرف و بررسی استانداردهای خاص ایلام اینفو بهترین روانشناس ایلام را می توانید در لیست زیر بیابید. اطلاعات اولیه را میتوانید در این مقاله بدست بیاورید و برای آشنایی با هر یک از روانشناسان معرفی شده می توانید پروفایل ایشان را در ایلام اینفو مطالعه نمایید.

  • دکتر شهرام مامی
  • دکتر رحمت رمضانی
  • دکتر الیاس نیازی

استانداردهای ایلام اینفو در انتخاب و معرفی بهترین روانشناس ایلام

همانطور که گفته شد ایلام اینفو تلاش دارد با انجام نظرسنجی ها و استانداردسنجی های لازم بهترین راهنمای شما در یافتن بهترین روانشناس ایلام باشد. به همین خاطر ما در ابتدا طبق نظرسنجی از مردم شهر ایلام بهترین روانشناس ایلام از نگاه مردم را شناسایی کرده ایم سپس با ارزیابی استانداردهای ذیل بهترین روانشناس ایلام را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. شما می توانید مراحل ارزیابی و انتخاب و معرفی بهترین روانشناس ایلام را در ذیل مطالعه نمایید.

بهترین روانشناس ایلام 12

  • معرفی بهترین روانشناس ایلام توسط مردم

در ابتدا مهم ترین فاکتور انتخاب و معرفی بهترین روانشناس ایلام محبوبیت ایشان نزد مردم ایلام است. ما با انجام نظرسنجی های گوناگون توانسته ایم محبوب ترین و بهترین روانشناس ایلام را از نگاه مردم بشناسیم و سپس به ارزیابی سایر استانداردها بپردازیم. به همین خاطر شما می توانید مطمئن باشید روانشناسان معرفی شده در این مقاله توانسته اند در مدت فعالیت خود نظر مراجعین خود را به بهترین نحو ممکن جلب نمایند و از جایگاه ویژه ای در میان مردم ایلام برخوردارند.

دکتر روانشناس ایلام 16

  • داشتن مجوزهای لازم

از آنجایی که ارائه مشاوره در حوزه ی روانشناسی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی دانشگاهی و همچنین دریافت مجوزهای لازم از مراکز ذی صلاح می باشد، کلیه روانشناسان معرفی شده در این مقاله دارای مجوزهای رسمی از سازمان ها و نهادهای مرتبط بوده و ایلام اینفو از معرفی افراد فاقد صلاحیت خودداری ورزیده است. از آنجایی که مشاور در عمق زندگی افراد ورود می یابد بایستی صلاحیت قانونی این کار را نیز داشته باشد و از فیلترهای گوناگون تایید صلاحیت گذشته باشد. در انتخاب روانشناس خوب در ایلام این نکته را حتما مورد توجه قرار دهید.

بهترین روانشناس ایلام 23

  • داشتن تخصص در حوزه مرتبط

بهترین روانشناس ایلام بایستی در حوزه مورد نظر دارای تخصص و تجربه باشد. با توجه به گستردگی حوزه های روانشناسی لازم است روانشناس در یک یا چند حوزه به صورت تخصصی کسب دانش و تخصص کرده باشد تا بتواند بهترین راهنما و مشاور مراجعین خود باشد. داشتن تخصص این روزها نه یک تمایز، بلکه به یک الزام تبدیل شده است چرا که مراجعین نیازمند دریافت راهنمایی دقیق و کارگشا برای رفع مشکلات خود هستند و از مراجعه به مشاورین مختلف با دیدگاه های مختلف خودداری می نمایند.

روان شناس خوب در ایلام 19

  • برخورد محترمانه و اکرام مراجعین

یکی از پارامترهای بسیار مهم از نگاه ایلام اینفو برخورد محترمانه، صمیمانه و اکرام مراجعین توسط پرسنل مرکز مشاوره و دکتر روانشناس است. از نگاه ایلام اینفو مردم شهر ایلام و گردشگران این شهر زیبا شایسته دریافت بهترین خدمات با بالاترین سطح از کیفیت می باشند و حفظ شان و شخصیت ایشان اولویت اول کسب و کارها بایستی باشد. ما در تلاشیم با فرهنگ سازی این موضوع شرایطی را فراهم آوریم که کسب و کارها و مجموعه های خدماتی این مهم را در مجموعه های خود اولویت قرار دهند و نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند.

روانشناس خوب در ایلام 26

  • دکوراسیون و مبلمان مناسب

یکی دیگر از پارامترهای مورد توجه ایلام اینفو دکوراسیون و مبلمان مرکز مشاوره است. یکی از نشانه های احترام به مراجع ایجاد فضایی مناسب برای حضور ایشان در محیط مرکز مشاوره است. مراکز مشاوره بایستی با دکوراسیون مناسب و همچنین قرار دادن مبلمان مناسب سعی داشته باشند شرایط رفاهی لازم را برای مراجعین ایجاد نمایند و دریافت خدمات را برای ایشان آسان و دوست داشتنی نمایند.

بهترین روانشناسان ایلام 9

  • قیمت مناسب و طبق تعرفه ابلاغی

در مرکز مشاوره بایستی هزینه دریافتی از مراجعین مطابق با تعرفه رسمی مشاوران بوده که توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران تایین میشود. این هزینه متناسب با مدرک تحصیلی مشاور و همچنین استان فعالیت هر ساله تهیه و تنظیم می شود و به کلیه روانشناسان کشور ابلاغ می گردد. دریافت هزینه ای بالاتر از تعرفه ذکر شده در هر صورت خلاف بوده و ایلام اینفو این موضوع را به صورت جدی مورد ارزیابی قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ذکر شده تعرفه سال را دریافت کرده و از قیمت مناسب مراکز معرفی شده اطمینان حاصل نمایید.

بهترین روانپزشک ایلام 17

  • بهداشت محیط

بی شک رعایت بهداشت محیط از الزامات غیر قابل چشم پوشی در کلیه مشاغل است و مراکز روانشناسی و بهترین روانشناس ایلام نیز از این موضوع مستثنی نیستند. مرکز مشاوره بایستی با انجام کلیه پروتکل های بهداشتی نه تنها محیط را برای دریافت خدمات مساعد و دلنشین نماید بلکه با این کار نشان می دهد برای مراجعین اهمیت قائل است و می داند کلیه افراد علاقه دارند خدمات خود را در مکانی زیبا و پاکیزه دریافت نمایند.

بهترین روانشناس زن ایلام 4

  • حفظ اسرار و اسناد مراجعین

حفظ اسرار و اسناد مراجعین یکی از با اهمیت ترین نکاتی است که توسط مرکز مشاوره بایستی مورد توجه قرار گیرد. بهترین روانشناس ایلام بایستی شرایطی را محیا نماید که مراجعین با امنیت خاطر بتوانند اسرار خود را جهت دریافت بهترین مشاوره بیان نمایند و اطمینان کامل داشته باشند که اسناد و اسرار ایشان نزد مشاور می ماند و هیچگونه مشکلی از این جهت بوجود نخواهد آمد. ما در ایلام اینفو این موضوع را به صورت جدی مورد ارزیابی قرار داده ایم و آموزش های لازم را نیز به مراکز مشاوره در این خصوص داده ایم و شما می توانید از مراکز معرفی شده با کمال اطمینان خدمات خود را دریافت نمایید.

بهترین روانشناس زن ایلام 2

  • صداقت و حسن نیت بهترین روانشناس ایلام

این موضوع یکی از مهم ترین نکاتی است که بهترین روانشناس ایلام بایستی آن را رعایت نماید. بهترین روانشناس ایلام بایستی با مراجعین خود صادق بوده و در بیان نکات مهم به ایشان صداقت کامل داشته باشد و همچنین برای تایین تعداد جلسات مشاوره و … فارق از سود مادی خود بیندیشد و آنچه که برای مراجع مفید و کاربردی است را لحاظ نماید. صداقت و حسن نیت بهترین روانشناس ایلام می تواند گره از مشکلات مراجعین باز نماید و تاثیر قابل توجهی بر خروجی جلسات مشاوره داشته باشد.

بهترین روانشناس زن ایلام 6

  • دسترسی آسان به مرکز مشاوره

مرکز مشاوره بایستی در محیطی مناسب با دسترسی مناسب قرار گرفته باشد تا کلیه مراجعین بتوانند به راحتی برای دریافت خدمات مشاوره ای خود به بهترین دکتر روانشناس ایلام مراجعه نمایند. برای بسیاری از مراجعین که ممکن است خودروی شخصی نداشته باشند موقعیت مکانی مرکز مشاوره اگر در مرکز شهر باشد بسیار عالی خواهد بود و برای مراجعینی که با خودروی شخصی خود به مرکز مراجعه می نمایند وجود جای پارک مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین روانشناس در ایلام 25


سوالات متداول در خصوص بهترین روانشناس ایلام

در این بخش تعدادی از سوالات متداول در خصوص بهترین روانشناس ایلام را قرار داده ایم تا با بررسی آنها بتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید. در صورتی که سوال مد نظر شما در میان این سوالات نباشد می توانید با قرار دادن سوال خود در بخش نظرات این مقاله منتظر پاسخگویی همکاران ما باشید و یا اینکه با تلفن ها ذکر شده در این مقاله از مراکز مشاوره معرفی شده پاسخ سوالات خود را بیابید.

روانپزشک های ایلام 15

روانشناس چه کسی است و روانشناسی چیست؟

روانشناس یا همان تراپیست فردی است که با داشتن تخصص و علم در خصوص شناخت و درک سیستم روانی انسان ها می تواند به بهبود سلامت روان افراد و یا پیشگیری از مشکلات روانشناختی ایشان بپردازد. در این زمینه افراد متخصصی وجود دارند که تحت عناوینی همچون روانشناس، روانپزشک و مشاوره بر اساس تخصص خود به مراجعین خدمات ارائه می دهند.

روانپزشک خوب در ایلام 24

تفاوت اصلی روانشناس با روانپزشک در چیست؟

روانپزشک می تواند جهت درمانداروهای اعصاب و روان تجویز نماید و یا با معرفی مراجع به بیمارستان های مرتبط و حتی استفاده از روش های درمانی خاص مانند الکتروشوک سعی در مداوای مراجع داشته باشد. با این حال روانشناس از راه های درمانی دیگر که نیازی به مصرف دارو ندارند استفاده کرده و با تکنیک های مرتبط سعی در درمان مشکلات روانشناختی و روحی روانی مراجعین خواهد داشت.

روانپزشک در ایلام 20

در چه مواردی می توان به روانشناس و مشاور مراجعه کرد؟

و بهترین روانشناس ایلام می تواند با ارائه مشاوره در زمینه هایی مانند خانواده، ازدواج و پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، کودک و فرزندپروری، نوجوانی و بلوغ، روابط بین فردی، مشاوره مشکلات افسردگی، مشاوره مهاجرت، مشاوره مشکلات خلقی و پرخاشگری، مشکلات جنسی، مشکلات وسواس، مشکلات عدم تمرکز و توجه، پرخوری یا کم خوری عصبی، مشکلات حملات پنیک، هراس اختصاصی و فوبیا، مشکلات اضطرابی، مشکلات اضطراب اجتماعی، مشکلات سوء مصرف مواد، بی خوابی، دردهای عضلانی و سردرد تنشی، مشاوره شغلی و استعدادیابی و … به مراجعین خود ایشان را در بهبود شرایطشان یاری دهد.

بهترین روانشناس کودک ایلام 7

چه کسانی نیاز به روانشناس یا مشاور دارند؟

از آنجایی که تصمیم ها و رفتارهای ما تاثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی ما دارد بسیار از افراد که دانش مرتبط با موضوعی را بصورت کامل ندارند بهتر است برای بهبود عملکرد خود در آن موضوع خاص از راهنمایی و مشاوره بهترین روانشناس ایلام کمک بگیرند. برای مثال در مسائلی همچون فرزندپروری یا موضوعات خانوادگی لازم است در خصوص مواردی که دانش کافی نداشته باشیم یا در تصمیم گیری دچار مشکل هستیم از مشاور کمک بگیریم. در مسائلی دیگر همچون وسواس، استرس و … نیز که از نظر روانی فرد را دچار مشکل می کنند لازم است از متخصص این حوزه برای درمان یاری بجوییم و از انجام فعالیت های خودسرانه دوری بورزیم.

بهترین روانشناس ایلام 5

بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام چه کسی است؟

در این مقاله سعی داشته ایم بهترین روانشناس ایلام را به شما معرفی نماییم و در این میان بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام نیز مورد بررسی قرار گرفته اند که می توانید با مطالعه این مقاله با ایشان آشنا شوید. ما سعی داشته ایم بر اساس نظرسنجی ها، ارزیابی استانداردها و توجه به خواسته و نیاز مراجعین بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام را بیابیم و به شما معرفی نماییم. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات لازم در این خصوص را به صورت کامل بدست بیاورید.

بهترین دکتر روانشناس زن در ایلام 21

بهترین روانشناس کودک در ایلام چه کسی است؟

مطمئنا فرزندپروری در دوره کنونی با توجه به افزایش روز افزون رسانه هایی همچون اینستاگرام و … بسیار پیچیده تر و سخت تر از گذشته شده است و بسیارند والدینی که آسیب های اجتماعی موجود را متوجه شده اند و برای آموزش و تربیت کودکان خود همواره دچار مسائل پیچیده ای هستند. به همین منظور در این مقاله سعی داشته ایم بهترین روانشناس کودک در ایلام را نیز معرفی کنیم. بهترین روانشناس کودک در ایلام می تواند با دانش و تخصص خود در این موضوع نقش کلیدی و ارزشمندی در حل مشکلات و بهبود شرایط ایفا نماید.

بهترین روانشناس کودک در ایلام 33

در این مقاله بهترین روانشناس کودک را می توانید بیابید و توضیحات ذکر شده را کامل مطالعه نمایید. مطمئنا حضور روانشناس کودک در کنار شما می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در نتیجه نهایی و مطلوب داشته باشد. ایلام اینفو مفتخر است که به واسطه نظرسنجی های و ارزیابی های انجام شده با اطمنیان کامل بهترین روانشناس کودک در ایلام را در این مقاله به شما معرفی نموده است.

بهترین روانشناس کودکان در ایلام 34

 

بهترین روانشناس نوجوان در ایلام چه کسی است؟

نوجوانی دوره پر فراز و نشیبی در زندگی بسیاری از افراد است که تاثیر قابل توجهی بر آینده ایشان و حتی شخصیت افراد دارد. در صورتی که بتوانید در دوران نوجوانی از بهترین روانشناس نوجوان در ایلام راهنمایی های لازم را دریافت نمایید می توانید امید داشته باشید که آینده فرزندانتان روشن و عاری از مشکلات گوناگون خواهد بود. نوجوانان با توجه به قرار گرفتن در جامعه از یک طرف و از طرف دیگر با وجود رسانه های بسیاری که در دسترس ایشان است زمینه لازم برای آسیب پذیری را داشته و مدیریت ایشان نیز گاها برای والدین به امری ناممکن تبدیل میشود.

بهترین روانشناس نوجوان در ایلام 30

از همین رو لازم است با مراجعه به بهترین روانشناس نوجوان در ایلام دانش برخورد با فرزندان خود را بیاموزید و از تکنیک هایی که روانشناس نوجوان در ایلام به شما می دهد استفاده نمایید تا آینده فرزندانتان دچار مشکل نشود. ما مفتخریم که با ارزیابی های خود توانسته ایم بهترین روانشناس نوجوان در ایلام را به شما معرفی نماییم و در راستای ایجاد جامعه ای با نشاط، سالم و پویا قدمی کوچک برداشته باشیم.

بهترین روانشناس نوجوان در ایلام 32

ویژگی های روانشناس خوب در ایلام

علاوه بر نکاتی که در ارزیابی های ایلام اینفو جهت انتخاب و معرفی روانشناس خوب در ایلام مورد توجه قرار گرفته است سایر ویژگی های یک روانشناس خوب در ایلام را می توانیم این موارد بدانیم. روانشناس خوب در ایلام بایستی با خلق و خوی مردم ایلام، اعتقادات و آداب قومی قبیله ای، شرایط حاکم بر جامعه و جو فرهنگی این شهر کاملا آشنا باشد. ایشان بایستی علاوه بر داشتن تخصص و دانش مرتبط با روانشناسی توانایی برقراری ارتباط با مراجعین را داشته باشد و بتواند بر ایشان تاثیر گذار باشد.

روانشناس خوب در ایلام 28

روانشناس خوب در ایلام فردی است که توانایی درک مخاطب، مشکلات و محدودیت های ایشان را داشته باشد و بتواند متناسب با نیاز و شرایط ایشان بهترین راهکار و کاربردی ترین راه حل های ممکن را پیشنهاد دهد و تا رسیدن به نتیجه از پشتیبانی و حمایت مراجعین دریغ ننماید. داشتن حسن نیت و همنوع دوستی نیز از دیگر ویژگی های یکی روانشناس خوب در ایلام است. در این مقاله سعی داشته ایم کلیه نکات ذکر شده را مورد ارزیابی قرار دهیم و راهنمای خوب شما برای یافتن روانشناس خوب در ایلام باشیم.

روانشناس خوب در ایلام 14


هزینه دریافت مشاوره از بهترین روانشناس ایلام چقدر است؟

هزینه دریافت مشاوره در ایلام طبق تعرفه ابلاغی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد. طبق تعرفه ابلاغی برای سال 1403 هزینه 45 دقیقه مشاوره در ایلام برای مشاور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 321 هزار تومان و برای مشاور دارای مدرک تحصیلی دکتری 378 هزار تومان می باشد.

مقطع تحصیلی تعرفه بخش دولتی تعرفه بخش عمومی غیردولتی تعرفه بخش خیریه و موقوفه تعرفه بخش خصوصی
کارشناسی ارشد 108٫000 تومان 148.000 تومان 222.000 تومان 321.000 تومان
دکترا 127.000 تومان 168.000 تومان 261.000 تومان 378.000 تومان

بهترین روانشناس ایلام قیمت


لیست بهترین روانشناسان ایلام

بهترین روانشناس ایلام را می توانید در این لیست مشاهده نمایید:

  • دکتر شهرام مامی / سعدی جنوبی، روبروی داروخانه دکتر رشیدی، ساختمان عرش، طبقه دوم – تلفن تماس : 08433361415
  • دکتر رحمت رمضانی / بلوار سیدالشهدا، مجتمع نگین نور، طبقه دوم – تلفن تماس : 08433362405
  • دکتر الیاس نیازی / نوروز آباد، انتهای خیابان دانش آموز – تلفن تماس: 08433351673
  • سپیده آزرم / سعدی جنوبی، کوچه شهید رشیدی، مجتمع تجاری و پزشکی مظفری، طبقه 4، واحد 16 – تلفن تماس: 08433380885
  • و…

بهترین روانشناسان ایلام 12


کلام پایانی مقاله بهترین روانشناس ایلام

ایلام اینفو در تلاش است با نظرسنجی از شما عزیزان بهترین روانشناس ایلام را بیابد و به سایر همشهریان معرفی نماید. خواهشمند است با شرکت در نظرسنجی ها ما را در این مسیر یاری نمایید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در یافتن بهترین روانشناس ایلام راهنمای خوبی برای شما بوده باشد.

بهترین روانشناس ایلام 31

 

ایلام اینفو را در اینستاگرام دنبال کنید: اینستاگرام ایلام اینفو

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.