بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

3 مرداد 1402
اشتراک گذاری

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

جوانی، طراوت و شادابی پوست برای خانم ها و آقایان بسیار اهمیت دارد. از گذشته تا امروز پیوسته انسان ها به دنبال راهی بوده اند که اکسیر جوانی را بیابند و از چین و چروک های پوستی که زیبایی و شادابی آنها را هدف قرار میدهد به دور باشند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی یکی از موثرترین و قطعی ترین روش های حذف چین و چروک های پوستی، بوتاکس است.

ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی فواید و عوارض بوتاکس، بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده از این خدمت زیبایی استفاده نمایید. بهترین دکتر بوتاکس در ایلام بر اساس نظرسنجی ها و ارزیابی های ایلام اینفو انتخاب و معرفی شده است شما می توانید با خیالی آسوده تمامی خدمات زیبایی مورد نظرتان را از بهترین دکتر بوتاکس ایلام دریافت کنید.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

معرفی بهترین دکتر بوتاکس درایلام

طبق نظرسنجی های انجام شده از مراجعین مراکز زیبایی و همچنین استاندارد سنجی ها و ارزیابی های ایلام اینفو بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را به شما زیباجویان عزیز معرفی می نماییم. در ادامه اطلاعات کامل، آدرس و شماره های تماس جهت دریافت نوبت را می توانید در پروفایل اختصای هر یک از پزشکان بدست بیاورید.


دکتر زهرا صالحی

دلیل انتخاب و معرفی دکتر زهرا صالحی به عنوان بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را می توان علاوه بر تخصص و تبحر ایشان در این زمینه، نحوه ارائه خدمات و ویژگی های کلینیک زیبایی ایشان دانست که کلیه استانداردهای مد نظر ایلام اینفو را به عنوان بهترین کلینیک زیبایی ایلام داراست. دکتر زهرا صالحی با توجه ویژه به نحوه ی ارائه خدمات و ایجاد استانداردهای جدید در ارائه خدمات به همشهریان ایلامی توانسته است به سرعت در میان مردم ایلام جایگاه ویژه ای بدست بیاورد.

دکتر زهرا صالحی بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی توسط شخص ایشان انجام می شود. ارائه مشاوره و راهنمایی صادقانه زیباجویان پیش از تزریق بوتاکس، رعایت کلیه نکات بهداشتی، استفاده از بهترین برندهای بوتاکس، تناسب قیمت بوتاکس با کیفیت ارائه شده، تخصص و تبحر مثال زدنی دکتر در انجام خدمات، اکرام زیباجویان توسط پزشک و سایر پرسنل از ویژگی های خوب کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی است که سبب شده است زیباجویان این مرکز را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پروفایل کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی در ایلام اینفو را مشاهده نمایید.

آدرس کلینیک زیبایی دکتر زهرا صالحی : ایلام، چهار راه سیدالشهدا، ساختمان پزشکان یزدان، طبقه ۱۰

 


دکتر روح الله نجفیان

دلیل انتخاب و معرفی دکتر روح الله نجفیان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را می تواند شاخصه های بسیاری دانست. دکتر روح الله نجفیان به واسطه ارائه بالاترین سطح از کیفیت در خدمات، بهداشت مناسب کلینیک، اکرام و احترام زیباجویان، استفاده از بهترین برندها و مواد مصرفی با توجه به تیپ پوستی و فیزیولوژی زیباجویان، انجام کلیه خدمات تزریق و جراحی توسط شخص پزشک، دانش به روز، تخصص و تجربه عالی پزشک، ارائه مشاوره تخصصی و صادقانه پیش از انجام خدمات و … توانسته است به عنوان بهترین دکتر بوتاکس در ایلام جایگاه ویژه ای در میان زیباجویان بیابد.

دکتر روح الله نجفیان متخصص پوست مو زیبایی

حضور پیوسته در برترین و بروز ترین کنگره ها و همایش های بین المللی در حوزه زیبایی، استفاده از برترین متدهای روز دنیا، استفاده از برترین برندهای مصرفی و … را می توان دلیل انتخاب و معرفی دکتر روح الله نجفیان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس در ایلام توسط واحد ارزیابی ایلام اینفو دانست. توجه ویژه به سلامت زیباجویان، اکرام و برخورد بسیار حرفه ای پرسنل با زیباجویان، رعایت کلیه نکات بهداشتی و… در یکی از زیباترین کلینیک های زیبایی ایلام از سایر شاخصه های ممتاز کلینیک زیبایی دکتر روح الله نجفیان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پروفایل کلینیک زیبایی دکتر روح الله نجفیان در ایلام اینفو مراجعه نمایید. 

آدرس کلینیک و مطب دکتر روح الله نجفیان : ایلام، خیابان ۲۴متری ولیعصر، جنب بانک توسعه و تعاون، ساختمان گلبرگ طبقه ۷

 


دکتر جاوید سعیدی

در میان محبوب ترین و بروزترین پزشکان زیبایی ایلام میتوان با اطمینان  دکتر جاوید سعیدی را جزو محبوب ترین و بهترین پزشکان زیبایی ایلام دانست. کلینیک زیبایی دکتر جاوید سعیدی به واسطه تبحر و تخصص دکتر جاوید سعیدی در کانتورینگ چهره، تزریق فیلر و بوتاکس از یک طرف و استفاده از تجهیزات مدرن و قدرتمند در حوزه جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد و درمان ضایعات عروقی به کمک لیزر از طرف دیگر توانسته است نظر مراجعین خود را به بهترین شکل جلب نماید.

دکتر جاوید سعیدی ایلام . خالق متد تزریق ژل لب کیس مدل 1

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پروفایل کلینیک زیبایی دکتر جاوید سعیدی در ایلام اینفو مراجعه نمایید. 

آدرس کلینیک و مطب دکتر جاوید سعیدی: ایلام، ۲۴ متری ولیعصر، ساختمان پزشکان آرتمیس، طبقه پنجم


قیمت بوتاکس در ایلام

قیمت بوتاکس در ایلام وابسته به مواد مصرفی و میزان تخصص و تسلط بهترین دکتر بوتاکس در ایلام، ممکن است متفاوت و متغیر باشد. ما سعی داشته ایم در ارزیابی بهترین دکتر بوتاکس در ایلام این نکته را به صورت جدی زیر نظر داشته باشیم. قیمت بوتاکس در ایلام بایستی با کیفیت ارائه شده تناسب داشته باشد و زیباجویان بتوانند با خیالی آسوده بهترین برندهای بوتاکس را از بهترین دکتر بوتاکس در ایلام دریافت کنند.

قیمت بوتاکس در ایلام با توجه به کیفیت مواد مصرفی، تخصص و تجربه دکتر بوتاکس، خدمات رفاهی کلینیک و سایر مزیت های کلینیک تعیین میشود و در این بخش قیمت بوتاکس را می توانید مشاهده نمایید و برای دریافت مشاوره با پزشک مرتبط تماس حاصل فرمایید.

برندهای معتبری که در تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار میگیرند را می توان برندهای زیر دانست:

  • دیسپورت – مسپورت – نورونوکس – میوبلاک – دیستون – زئومین – کنیتوکس – درماتوکس – بوتولاکس – ویستابل
  • BOTOX- AZZALURE- DYSPORT

نکته حائز اهمیت آن است که با توجه به نیاز و ژنتیک مردم در هر کشور، برندها در میان زیباجویان محبوبیت و رواج می یابند، بهترین دکتر بوتاکس در ایلام مطمئنا مشاوره لازم در این خصوص را به شما خواهند داد.

قیمت بوتاکس در ایلام در سال 1403 بنا بر موارد ذکر شده و با توجه به برند مصرفی بین 750 هزار تومان الی 1.600.000 در بهترین کلینیک های زیبایی ایلام متغیر است.

 

قیمت بوتاکس در ایلام

نحوه معرفی بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

ایلام اینفو طبق روال کاری خود در معرفی بهترین های ایلام، ابتدا با نظرسنجی از مردم ایلام بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را از نظر مردم پیدا کرده و سپس با ارزیابی و استانداردسنجی خود از میان پزشکان معرفی شده در این قسمت بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را به شما عزیزان معرفی نموده است. ما در ایلام اینفو همیشه سعی داشته ایم بهترین راهنمای گردشگران و مردم شهر ایلام باشیم و به همین منظور استانداردهای سختگیرانه ای را برای انتخاب و معرفی بهترین ها در نظر گرفته ایم.

هدف از این کار نه تنها راهنمایی خوب همشهریان و گردشگران ایلامی است، بلکه ما به دنبال فرهنگ سازی و استاندرادسازی خدمت دهی عالی به مردم هستیم. ما سعی داریم با آموزش های کاربردی به کسب و کار ها و مراکز خدماتی، کیفیت خدمات ارائه شده را به سطحی برسانیم که در خور شان و منزلت مردم ایلام و گردشگران این شهر زیبا باشد و قدمی مثبت در راستای ارتقای کیفیت زندگی در شهر ایلام برداریم.

در این مسیر راهنمایی ها و نظرات سازنده شما می تواند سرعت رسیدن به این هدف ارزشمند را بیشتر کرده و شهر ایلام را به یکی از بهترین شهرهای ایران تبدیل نماید. شما هم می توانید با شرکت در نظرسنجی های ایلام اینفو ما را از نظرات سازنده و ارزشمند خود مطلع بفرمایید.

 

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 2

استانداردهای ایلام اینفو در معرفی بهترین دکتر بوتاکس در ایلام

ایلام اینفو پس از نظرسنجی از مردم شهر ایلام، ارزیابی خود را از آغاز می نماید و طبق استانداردهای زیر بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را انتخاب و معرفی می نماید. ما معتقدیم مردم شهر ایلام و گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند، با توجه به شان و شخصیت والایی که دارند شایسته دریافت بالاترین کیفیت خدمات می باشند. لذا استانداردهای سختگیرانه ای برای انتخاب و معرفی بهترین دکتر بوتاکس ایلام در نظر گرفته ایم که به آن اشاره خواهد شد:

  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان
  • داشتن محیط کاملا بهداشتی
  • برخورد محترمانه با مراجعین
  • مسئولیت پذیری و اکرام مراجعین
  • داشتن تجربه لازم و تخصص لازم
  • انجام امور تزریق، جراحی و … توسط شخص پزشک
  • ارائه مشاوره صادقانه پیش از انجام خدمات
  • جعبه گشایی مواد مصرفی پیش روی مراجع
  • استفاده از بروزترین دستگاه های روز دنیا
  • داشتن هزینه مناسب و متناسب با کیفیت
  • داشتن قرارداد با شرکت های بیمه معتبر
  • دسترسی آسان به کلینیک و داشتن امکانات رفاهی
  • و …

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 3

بوتاکس چیست؟

بوتاکس کاربردهای گوناگونی دارد و تنها یکی از موارد مصرف آن رفع چین و چروک های پوستی است. بوتاکس دارویی است که با تزریق آن به عضلات زیر پوستی به صورت موقت عضلات هدف فلج خواهند شد. در جوان سازی پوست و رفع چین و چروک های پوستی، عضلات زیر پوستی که باعث بوجود آمدن این چین و چروک ها می شوند مورد هدف قرار میگیرند.

بوتاکس در سایر موارد نیز کاربردهای شگفت انگیز و مفیدی داشته و سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آنرا برای درمان مساله هایی همچون اسپاسم های عضلانی، اسپاسم عضلات پلک، تعرق بیش از حد بدن، رفع میگرن و برخی از اختلالات مثانه مفید دانسته است. اما نکته قابل توجه برای زیباجویان این است که بوتاکس در اصل یک ماده سمی است و چگونگی استفاده از آن بسیار در تاثیر مثبت یا منفی آن روی بدن انسان نقش دارد.

بوتاکس در واقع یک ماده سمی است که سیستم عصبی را دچار اختلال می کند و با این کار سبب میشود دستورهای عصبی که به عضلات برای منقبض شدن ارسال می گردد خنثی شده و عضلات عملا به صورت موقت فلج شوند. با توجه به این موضوع نحوه ی استفاده از بوتاکس و ناحیه هایی که این تزریق بایستی انجام شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای تزریق بوتاکس در ایلام حتما به دکتر با تجربه و حاذق مراجعه نمایید.

بوتاکس در ایلام عکس ض1

تزریق بوتاکس و کاربردهای آن در زیبایی

تزریق بوتاکس در کلینیک های زیبایی با اهداف زیر انجام می شود:

  • از بین بردن چین و چروک های پوستی مانند چین و چروک های اطراف چشم و …
  • از بین بردن خط لبخند
  • لیفت ابروها
  • از بین بردن خط اخم که میان دو ابرو تشکیل می شود
  • از بین بردن چین و چروک های افقی روی پیشانی
  • قرینه سازی و اصلاح حالت چهره و ابروها
  • بالا بردن گوشه های لب
  • بالا بردن نوک بینی
  • بوتاکس چشم گربه ای
  • اصلاح لبخند ویژه افرادی که هنگام خندیدن لثه آنها دیده میشود

دکتر بوتاکس در ایلام 01

تزریق بوتاکس و کاربردهای درمانی آن

همانطور که گفته شد کاربردهای زیبایی و درمانی بوتاکس بسیار است و در این قسمت کابردهای درمانی بوتاکس را معرفی خواهیم کرد.

  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پرش عضلات چشمی یا پریدن پلک
  • درمان میگرن و سردردهای میگرنی
  • درمان انحراف چشم
  • درمان اسپاسم عضلانی و سفتی عضلات ناشی از سکته
  • درمان اسپاسم عضله های گردن و درمان کجی گردن
  • درمانه مثانه بیش فعال یا پرکار، درمان بزرگی پروستات
  • درمان شل شدگی اسفنکتر تحتانی مری
  • کوچک کردن عضله ساق پا
  • از بین بردن گوشت اضافه یا اسکارهای برجسته
  • درمان دندان قروچه با کاهش حجم عضلات مسئول جویدن
  • درمان دردها کمر
  • درمان شقاق مقعدی
  • درمان انقباض فک و دهان، ترشح زیاد بذاق، بلع غذا
  • درمان تارهای صوتی حنجره
  • درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و پاها
  • درمان برخی از اختلالات عصبی مانند فلج مغزی
  • پیشگیری از انقباض کپسولی در افراد دارای پروتز پستان

 

دکتر بوتاکس در ایلام عکس 001

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس همانطور که گفته شد کاربردهای بسیاری دارد و یکی از موثر ترین راه های جوانسازی و زیباسازی پوست و صورت است اما در این بخش مزایا و معایت تزریق بوتاکس را با هم بررسی خواهیم کرد. از مزایای بوتاکس می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان یا کلینیک زیبایی.
  • بوتاکس روشی غیر تهاجمی محسوب میشود و خطرات سایر روش ها مانند کشیدن پوست را نخواهد داشت.
  • نسبت به جراحی های زیبایی و سایر روش های درمانی هزینه کمتری دارد.
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه.
  • مراقبت های بسیار ساده پس از تزریق بوتاکس به نسبت سایر روش ها.
  • زمان کوتاه جهت تزریق – 10 الی 15 دقیقه.
  • درد بسیار کمتری نسبت به سایر روش ها.
  • راحتی زیباجویان پس از تزریق بوتاکس.
  • مشاهده نتیجه تزریق بوتاکس بلافاصله پس از تزریق در کمترین زمان ممکن.

دکتر بوتاکس در ایلام عکس 003

معایب تزریق بوتاکس

همانطور که گفته شد تزریق بوتاکس علاوه بر مزایای بسیاری که دارد ممکن است عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد. هر چند این عوارض در درصد بسیار کمی از افراد بروز پیدا می کند، اما گاهی این عوارض جبران ناپذیرند و در موراد نادر حتی ممکن است منجر به مرگ فرد شود. به همین خاطر داشتن دانش نسبت به تزریق بوتاکس بسیار با اهمیت است و سعی کنید حتما برای پیشگیری از عوارض احتمالی از بهترین دکتر بوتاکس در ایلام مشورت بگیرید.

  • کبودی، ورم، التهاب، قرمزی و درد در ناحیه تزریق بوتاکس ( به مدت 2 یا 3 روز )
  • سردرد و حالت تهوع برای زیباجویانی که اولین تجربه تزریق بوتاکس را دارند
  • گلودرد، سرفه یا تنگی نفس غیر طبیعی
  • ضعیف شدن یا فلج شدن عضلات کناری نواحی تزریق بوتاکس
  • بی حسی یا خستگی، خشکی دهان یا ناراحتی معده
  • گرفتگی صدا، احساس ضعف غیر معقول در ناحیه ای که تزریق صورت نگرفته است
  • سفتی عضلات، سردرد،گردن درد یا درد در بازوها و پاها
  • تاری دید، پلک‌های پف‌کرده، خشکی چشم و افتادگی ابروها
  • بی اختیاری ادراری، احساس سوزش یا درد هنگام تخلیه مثانه
  • آلرژی به بوتاکس و بروز علائمی مانند خارش، خس‌خس سینه، آسم، بثورات پوستی، جوش‌های قرمز، سرگیجه و ضعف
  • و…

تزریق بوتاکس ایلام عکس 0001

تزریق بوتاکس به چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

استفاده از بوتاکس همانقدر که می تواند مفید و موثر باشد، در صورتی که بدون مشورت با پزشک و رعایت نکات زیر انجام شود می تواند خطرات جدی و بازگشت ناپذیری را به همراه داشته باشد. تزریق بوتاکس به گروه های زیر پیشنهاد نمی شود و حتما با بهترین دکتر بوتاکس در ایلام صادق باشید و مشاوره ی لازم پیش از انجام تزریق را فراموش نکنید.

  • اگر در دوران حاملگی  یا شیردهی نوزاد قرار دارید.
  • اگر سابقه بیماری های قلبی عروقی دارید.
  • اگر سن شما کمتر از 18 سال یا بیش از 80 سال است.
  • اگر در محل تزریق بوتاکس دچار عفونت یا تبخال هستید.
  • اگر دچار اختلال انعقاد خون هستید و یا از داروهای روان کننده خون استفاده میکنید.
  • اگر دچار بیماری های عصبی یا عضلانی مانند ms هستید.
  • اگر نسبت به پروتئین های گاوی حساسیت دارید.
  • اگر دچار اختلالات کلیوی هستید.
  • اگر از زمان واکسیناسیون شما دو هفته نگذشته است.
  • اگر نسبت به داروی بوتاکس حساسیت دارید.
  • اگر تشخیص دکتر بوتاکس شما عدم استفاده از بوتاکس باشد.

تزریق بوتاکس ایلام عکس 0002

مدت زمان ماندگاری بوتاکس

اثربخشی بوتاکس بلافاصله بعد از تزریق و طی یک تا دو روز پس از آن نمایان میشود، اما نتیجه نهایی آن طی دو هفته الی یک ماه بعد بدست خواهد آمد. نکته دیگر این است که ماندگاری بوتاکس بین 3 تا 6 ماه است و پس از این دوره بایستی مجددا جهت شارژ آن به بهترین دکتر بوتاکس در ایلام مراجعه نمایید.

ماندگاری بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است و دوام آن علاوه بر این موضوع وابسته به عمق و میزان چروک ها، سن و سال افراد، میزان انعطاف پذیری پوست و … است. در عین حال استفاده از برندهای خوب توسط بهترین دکتر بوتاکس ایلام نیز می تواند ماندگاری و کیفیت بوتاکس را افزایش دهد.

تزریق بوتاکس ایلام عکس 0003

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس در ایلام

اگر به تزریق بوتاکس در ایلام علاقه مند شده اید، پیش از انجام این کار لازم است نکاتی را رعایت نمایید. دکتر بوتاکس مطمئنا مشاوره لازم به شما را خواهد داد اما خوب است بدانید مراقبت های لازم قبل از انجام بوتاکس شامل چه چیزهایی می شود.

  • قدم اول یافتن بهترین دکتر بوتاکس ایلام است که در این مقاله ما با نظرسنجی و ارزیابی های دقیق بهترین دکتر بوتاکس در ایلام را به شما زیباجوی عزیز معرفی کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به پروفایل ایشان در ایلام اینفو کلیه اطلاعات لازم در خصوص بهترین دکتر بوتاکس ایلام را بدست بیاورید.
  • در جلسه مشاوره با بهترین دکتر بوتاکس ایلام، حتما اطلاعات کامل پزشکی خود و همچنین سوابق دارویی خود را به ایشان ارائه دهید.
  • در صورت داشتن حساسیت های دارویی حتما موضوع را به اطلاع دکتر بوتاکس برسانید.
  • حداقل در 2 هفته پیش از انجام تزریق بوتاکس در ایلام، از مصرف داروهایی مانند امگا3، آسپرین، داروهای ضدالتهاب، ویتامین E  و … خودداری کنید.
  • در صورت استفاده از ویتامین ها و داروهای گیاهی حتما موضوع را به دکتر بوتاکس اطلاع دهید.
  • حداقل یک روز پیش از انجام تزریق بوتاکس در ایلام، از مصرف الکل پرهیز کنید.
  • در صورت مصرف داروهای روان کننده خون، حداقل 5 روز پیش از انجام بوتاکس با مشورت دکتر خود مصرف این داروها را متوقف کنید.
  • در صورت مبتلا بودن به آنفولانزا یا سرماخوردگی با مشورت دکتر درمان های ضد ویروسی را انجام دهید.
  • پیش از انجام تزریق بوتاکس در ایلام، کلیه مواد آرایشی روی پوست خود را پاک کنید و برای این موضوع حتما از دکتر بوتاکس راهنمایی بگیرید.
  • سایر اقدامات لازم را می توانید تحت نظر دکتر بوتاکس انجام دهید.

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس ایلام

مراقبت های لازم پس از تزریق بوتاکس در ایلام

برای دریافت نتایج بهتر از تزریق بوتاکس حتما مراقبت های لازم پس از آن را انجام دهید. مطمئنا بهترین دکتر بوتاکس در ایلام در این خصوص اطلاعات لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت اما خوب است بدانید این مراقبت ها شامل چه چیزهایی می شود.

  • استفاده از سونا و جکوزی تا یک روز بعد تزریق ممنوع است
  • حداقل تا 5 ساعت بعد از تزریق به ناحیه بوتاکس شده را آب نزنید.
  • حداقل تا یک روز بعد از تزریق از انجام آرایش روی ناحیه بوتاکس شده پرهیز کنید.
  • حداقل تا یک روز بعد از تزریق از ماساژ دادن یا کرم زدن به ناحیه بوتاکس شده پرهیز کنید.
  • حداقل تا سه روز بعد از بوتاکس از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • پس از تزریق روی ناحیه بوتاکس شده کمپرس آب سرد قرار دهید.
  • حداقل تا 5 ساعت بعد از تزریق از دراز کشیدن یا خم شدن صورت رو به پایین خودداری کنید.
  • روز اول تزریق از عینک آفتابی استفاده نکنید.
  • تا 3 روز پس از تزریق هنگام خواب از بالشت های بلند استفاده کنید.
  • در صورت داشتن سردرد با مشورت دکتر بوتاکس از قرص های مسکن استفاده کنید.
  • تا چند ساعت بعد از تزریق از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید پرهیز کنید.
  • بعد از گذشت یک روز  برای خروج از منزل از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از استعمال سیگار و دخانیات با مشورت پزشک تا مدتی که تعیین می کنند پرهیز کنید.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل تنفسی، ضعف و سرگیجه حتما به پزشک مراجعه نمایید.

اقدامات لازم پس از تزریق بوتاکس ایلام


سوالات متداول در مورد تزریق بوتاکس ایلام

سایر سوالات متداول در خصوص تزریق بوتاکس ایلام، که ممکن است در مقاله بهترین دکتر بوتاکس در ایلام پاسخ داده نشده باشند را در این قسمت می توانید بیابید.

1- آیا تزریق بوتاکس باعث شل شدگی و افتادگی پوست میشود؟

خیر ، در صورتی که تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و متبحر انجام شود به هیچ عنوان سبب شل شدگی یا افتادگی پوست نخواهد شد. بوتاکس تنها عضلاتی که زیر پوست قرار دارند و باعث ایجاد چین و چروک می شوند را برای مدتی فلج و غیر فعال می کند.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 6

2- چرا تزریق بوتاکس در بعضی از افراد موثر واقع نمی شود؟

در برخی موارد بنا به دلایلی که ذکر خواهد شد ممکن است بوتاکس کمکی به رفع چین و چروک های پوستی نکند. این موضوع می تواند به دلایل زیر باشد:

  • مراجعه زیباجویان به کلینیک های غیر معتبر
  • عدم استفاده از برندها معتبر و مرغوب توسط دکتر بوتاکس
  • عدم تزریق بوتاکس به مقدار لازم توسط دکتر بوتاکس
  • تزریق نادرست بوتاکس
  • تولید آنتی بادی در بدن زیباجو
  • نوع چین و چروک ها

سعی کنید برای دریافت بهترین نتیجه حتما به بهترین دکتر بوتاکس در ایلام مراجعه نمایید.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 7

3 – آیا بوتاکس باعث می شود چهره حالت طبیعی خود را از دست بدهد؟

اگر تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در ایلام و با استفاده از بهترین برندها انجام شود، چهره ی زیباجویان از حالت طبیعی خارج نخواهد شد و جوانسازی به بهترین شکل خود و بصورت طبیعی انجام خواهد گرفت. اما در صورت استفاده از برندهای چینی و نامرغوب چهره حالت ماسکه پیدا خواهد کرد و نمی توانید از میمیک های صورت به درستی استفاده کنید.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 8

4 – آیا تزریق بوتاکس باعث بی حسی صورت خواهد شد؟

خیر، تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در ایلام قطعا موجب از بین رفتن احساسات صورت نخواهد شد. این تزریق تنها باعث می شود عضلاتی که خط اخم، خطوط اضافی صورت و چین و چروک های پوستی را بوجود می آورند، بصورت موقت فلج شده و سایر عصب های صورت که حالات چهره و احساسات را نشان می دهند تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 9

5 – آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

درد بوتاکس بسیار کم و ناچیز است و به نسبت سایر روش های درمانی و زیبایی قابل مقایسه نیست. درد ناشی از بوتاکس تنها به علت ورود سوزن به پوست است و در صورتی که دکتر بوتاکس از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد این سوزش و درد بسیار کم خواهد بود. در صورتی که نخواهید حتی همین درد ناچیز را تجربه کنید از بهترین دکتر بوتاکس در ایلام بخواهید بی حسی موضعی برایتان استفاده کند.

تزریق بوتاکس ایلام 011

6 – آیا تزریق بوتاکس جای زخم به جا می گذارد؟

بلافاصله پس از تزریق شما تنها جای سوزن ها رو روی ناحیه تزریق خواهید دید که پس از گذشت دو الی سه روز بصورت کامل محو خواهند شد. هنر و تخصص بهترین دکتر بوتاکس در ایلام می تواند باعث شود بهترین نتیجه را از تزریق بوتاکس ایلام بدست بیاورید.

7 – آیا بوتاکس برای رفع خط خنده موثر است؟

خیر، برای رفع خط خنده از سایر روش ها یعنی تزریق ژل و فیلر استفاده باید کرد.

بهترین دکتر بوتاکس در ایلام عکس 10

8 – آیا از بوتاکس برای رفع خطوطی که در حالت عادی چهره وجود دارند میتوان استفاده کرد؟

خیر، همانطور که گفته شد تزریق بوتاکس سبب می شود عضلاتی که باعث ایجاد خطوط می شوند برای مدتی فلج شوند. برای از بین بردن خطوطی که به صورت عادی روی پوست وجود دارند بایستی علاوه بر بوتاکس از سایر روش های زیبایی مانند لیزر فرکسل یا تزریق ژل یا فیلر بهره جست.

بوتاکس ایلام ع 1

9 – در صورت تزریق بیش از اندازه بوتاکس در یک ناحیه آیا راه بازگشتی جهت جلوگیری از عوارض وجود دارد؟

خیر، به همین دلیل لازم است حتما به پزشک متخصص و با تجربه جهت تزریق بوتاکس مراجعه نمایید تا دچار چنین عوارضی نشوید. تنها راه درمان این عارضه صبر به مقدار سه الی چهار ماه برای رفع تاثیر بوتاکس خواهد بود. برای پیش گیری از عوارض احتمالی تزریق بوتاکس در ایلام پیشنهاد ما مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس در ایلام است.

تزریق بوتاکس ایلام ع 001

10 – آیا بوتاکس همان ژل است؟

خیر، بوتاکس همانگونه که گفته شد محلولی است که عضلات ایجاد کننده خطوط و چین و چروک ها را غیر فعال می کند. کارکرد ژل اما متفاوت است و برای نواحی دچار فرورفتگی استفاده میشود. به این صورت که با تزریق ژل یا فیلر حجم از دست رفته آن نواحی پر می شود.

دکتر بوتاکس در ایلام عکس شماره 1

11 – اثر بوتاکس بعد از چند روز مشخص می شود؟

اثر بخشی تزریق بوتاکس معمولا یک الی دو روز بعد از تزریق نمایان خواهد شد، اما نتیجه نهایی بعد از دو هفته الی یک ماه مشخص خواهد بود. در صورت مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس در ایلام مطمئنا خیالتان بابت نتیجه راحت خواهد بود.

تزریق بوتاکس ایلام ع 005

12 – آیا بعد از دو هفته نیاز به ترمیم وجود دارد؟

در صورتی که پس از گذشت دو هفته نتیجه دلخواه را دریافت نکرده باشید می توانید با مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس در ایلام برای ترمیم بوتاکس اقدام نمایید.

13 – تزریق بوتاکس در ایلام چقدر زمان لازم دارد؟

بوتاکس نیازی به بیهوشی ندارد و در چند دقیقه انجام می شود. بوتاکس با توجه به ویژگی هایی که دارد یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی است و در دنیا مورد استقبال ویژه قرار گرفته است. برای انجام بوتاکس حتما از تخصص بهترین دکتر بوتاکس در ایلام بهره مند شوید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

تزریق بوتاکس ایلام ع 006

14 – تاثیر گرما بر بوتاکس چگونه است؟

پزشکان توصیه دارند پس از تزریق بوتاکس در معرض نور مستقیم خورشید یا گرما قرار نگیرید، چرا که گرما باعث افزایش سرعت گردش خون شده و این موضوع باعث کبودی، تورم و التهاب ناحیه ای می شود که تزریق بوتاکس انجام شده است.

15 – چند روز بعد از بوتاکس می توان مو رنگ کرد؟

استفاده از رنگ مو بلافاصله بعد از بوتاکس به هیچ وجه توصیه نمی شود، چراکه رنگ مو با افزایش گرمای سر موجب افزایش گردش خون در سر شده و همین موضوع موجب کبودی، تورم و التهاب محل تزریق بوتاکس خواهد شد.

16 –  در صورت تزریق بوتاکس آیا بایستی حتما آنرا تا آخر عمر مجددا انجام دهیم؟

خیر ، تزریق بوتاکس بعد از شش ماه تاثیر خود را از دست خواهد داد. شما تنها در صورت تمایل می توانید برای جلوگیری از بازگشت به حالت اولیه پوست آنرا تکرار کنید و در غیر اینصورت الزامی به تکرار وجود ندارد.

17- بهترین دکتر بوتاکس در ایلام چگونه انتخاب شده است؟

همانطور که گفته شد بهترین دکتر بوتاکس در ایلام طبق نظرسنجی ها و ارزیابی استانداردها توسط ایلام اینفو انتخاب و معرفی شده اند.

 

قیمت بوتاکس در ایلام عکس ش 2

 

شما هم می توانید با معرفی بهترین دکتر بوتاکس در ایلام به ایلام اینفو ما را راهنمایی نمایید. شما می توانید با شرکت در نظرسنجی های ایلام اینفو یکی از برندگان قرعه کشی های ایلام اینفو باشید. همچنین شما میتوانید نظر خود را در خصوص مقاله بهترین دکتر بوتاکس در ایلام با ما در میان بگذارید.

 

ایلام اینفو را در اینستاگرام دنبال کنید: اینستاگرام ایلام اینفو

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.